söndag 26 maj 2013

Träningsvärk

Vaknade imorse med härlig träningsvärk i lår och rumpa :)) 
Igår började min morsdag på Södermalm i Tantolunden. Jag var på cirkeltränings pass som Lovisa Sandström (Lofsan.se) drog. Det var verkligen hur kul (och jobbigt) som helst :) 
Lovisa var som jag hade tänkt mej! Glad, peppande, tydlig och inspirerande. Inget mesigt fjanteri här inte! Precis som en instruktör ska vara enligt mej.

Vi körde 13 olika stationer 3 gånger. 
- Första varvet jobbade vi i 60 sek och vila 15sek. 
- Andra varvet jobbade vi 45 sek och vilade 15 sek. 
- Tredje varvet jobbade vi 30sek, vilade 10 sek, jobbade 30 sek och vilade 10 sek. 
Några av mina favoritstationer var: Rumplyft (nästan lite skönt när man får ligga ner hehe!), omvända burpees, grodhopp och Paraschuterrun.

På plats fanns bla Ida (Alla kan träna) som var superhärlig! Ni vet en sånndär tjej man vill ta med hem och sitta och småprata med fram till småtimmarna. Dricka tee och prata om träning och allt annat runtomkring. 
Sen träffa jag även Frida (Militärmamman) Hur mysig som helst! Vackert sminkad och med snygga träningskläder! T.o.m toffsen i håret matcha hennes kläder :)) 

Vi tränade två och två. Jag fick äran att träna med Ida (stellabystardust.wordpress.com). Jätte duktig och peppande tjej! Utfallsstegen och grodhoppen var verkligen inget problem för henne!! Stark som attans :)

Sen fanns där massa andra härliga tjejer som jag tyvär inte hann prata med så mycket. 

Passet kostade 150:- och var värt varje krona! Lofsan kommer ha två pass i tantolunden innan midsommar som jag ska försöka komma iväg på. Det var så kul :) 

Ps. Ber om ursäkt för kassa bilder! Måste bli bättre på att fota med mobilen! Eller börja släpa på systemkameran... Ds. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar