onsdag 1 maj 2013

Morgonträning

Godmorgon!

Morgonträningen blev av igår :) Jag är så glad att jag kom upp och att jag verkligen kom iväg. Stolt över mej själv! Sprang 4km och vände och sprang hem. Var hemma kl 05.20 och stretcha, duscha, klädde på mej och sminka mej innan jag väckte resten av familjen.

Ser bara fördelar med att träna på morgonen:

+ Du är pigg och glad när du startar din dag. ENDORFINER!
+ Du behöver inte tänka på träning mera den dagen (Jag tränar en gång per dag)
+ Fettförbränningen kommer igår ordentligt direkt på morgonen.
+ Du har tid för familjen hela kvällen ❤

Det enda negativa är väl att man måste vakna tidigare än vanligt, men jag gick och la mej i tid så för mej var det inget problem.

Har ni inte provat att träna på morgon tycker jag absolut att ni ska göra det :)

Idag är det vilodag från träningen. M ska fixa klart Stellas rum och jag och flickorna ska till Trosa och hälsa på en liten nyfödd bäbis :)

Ha en bra dag!
Kram

Ps. Mina lår och vader bränner av träningsvärk från måndagens Bodypump. Härligt ;) Ds.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar