söndag 26 maj 2013

26:e igen

Har imorse vägt och mätt mej. 

Förra månadens resultat: (26 april-26maj)

Arm: 28cm (+- 0cm)
Byst: 96cm (-2cm)
Midja: 80cm (-1cm)
Rumpa: 96 cm (-2cm)
Lår: 52 cm (-1cm)
Vad: 36 cm (-1cm)
Vikt: 71 kg (-1kg)

= -1kg och -7cm. 

Har märkt på kläderna att jag minskat i storlek fast vågen inte rört sej nämnvärt. 

Idag började sista månaden i min sexmånadersviktresa. Jag känner mej jäkligt peppad! 
Denna månad kommer jag ge 110%! Så 26 juni kommer jag inte kunna ha dåligt samvete för onyttigheter och träning som inte blivit av. Det är "all in" som gäller! 

Funderar på om jag ska skriva kostdagbok här eller bara använda Whatsuppen.. Vad tycker ni? 
Vill ni att jag skriver upp varje veckas träning? 

Nu jäklarns kör vi!! :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar