lördag 18 maj 2013

Godmorgon!

Idag var det meningen att jag, Bella och en vän och hennes son skulle åkt till äventyrsbadet i stan. Men Bella vakna i natt och var varm och jätte ledsen så vi fick skjuta upp på det. 
Idag är hon dock pigg och glad!?!? 

Jag vägde mej igår och vågen visade 71,9kg. Det var dock ingen överraskning. Denna vecka har jag inte kunnat träna som vanligt pga foten. Och då borde jag ju minskat på kaloriintaget, men det blev lite tvärt om... Tänk att man kan bli så trött på sej själv! 
Suck och pust! 

Foten känns lite bättre :) men inte helt bra. Har denna vecka simmat och styrketränat. Undvikit löpning :( Känns jätte tråkigt att inte kunna springa. inte kunna öva inför Scaniamilen. Kommer jag ens kunna springa milen då? OM jag kan springa så är det värt att riskera att jag har jätte ont efteråt? Vi får se...

Nu ska jag åka iväg till gymmet och träna Bodypump :) Sen ska jag plantera om mina tomater och gurkor och skrubba hela nedre toan. Ikväll får vi gäster. 

Kram

Ps. Ikväll är det Finland-Sverige hockeymatch :)) Spännande!!! 

1 kommentar:

  1. Tänk vatten....
    Inge socker...
    och vi kommer igen .....
    Matchen började klockan 14.55...
    ser den nu spännande som f....n

    SvaraRadera