onsdag 8 maj 2013

Träffen med PT:n

Det blev ju inte riktigt som jag trott..

Det började med att han frågade om jag hade bokat träff med PT eller om jag ville ha en instruktion på gymmet..
Sen träna vi. Det var bra. Effektivt!
Han frågade bla. hur ofta jag vill träffas. Jag sa att 1ggr/veckan fram till semestern. Sedan varannan vecka. Han tyckte det lät bra. När jag sedan i receptionen skulle boka ny tid så hade han tid först om 2 veckor..
När jag gick hem var jag besviken.
Bokade dock en ny tid.. Frågan är om jag ska testa en gång till eller avboka och leta efter nån annan PT!?!?

Idag har vi varit på årets första picknick (Bilden) med svärmor och K. Självklart blev det molnigt just när vi gick ut ;)
Inte så kalorisnålt, men det ordnarsej när jag springer hem ikväll :)

1 kommentar:

  1. Med din förbränning så är denna korv borta redan nu....kram och ha den bästa helgen... skriv ... ett "glas vatten" om du har kris :-)
    så dricker vi ett glas var och glömmer sockermonstret....

    SvaraRadera