torsdag 23 maj 2013

Fredag :)

Vägde mej imorse och vågen visade 71kg. Jag har alltså gått ner 15 kilo nu sedan 26 december :) Jag är nöjd. 
Om 2 dagar börjar sista månaden i mitt "Halvårsprojekt" och då ska jag spurta så jag kan känna mej nöjd när 6 mån har gått :) 
Längtar tills jag väger 66kilo. Av olika anledningar. 
1. Jag har lyckats nå mitt mål! Det kändes omöjligt i december och jag skrattade lite när jag döpte denna blogg hehe! 
2. Jag kan sluta tänka på att jag ska gå ner i vikt. Börjar bli trött på att tänka på allt jag sätter i munnen! Antingen tänker jag att det är för onyttigt eller att det är nyttigt. Jag kommer hela mitt liv tänka på vad jag äter, men vill kunna njuta av sommaren och inte behöva stressa över allt jag äter. 
Har dock lovat mej själv att när jag når målvikten så ska jag på något sett motionera varje dag då jag ätit något onyttigt. Äter jag nyttigt varje dag så tränar jag ändå minst 3 ggr/veckan. 
Smart plan va!?! :)

Kram

Ps. Ikväll ska jag fira mina -15kg med en svettig timme på gymmet :) Ds.
Ps2. En (av alla hundra) sak som är possitiv med att gå ner i vikt är att magen blir mindre så brösten ser större ut :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar