onsdag 22 maj 2013

Gokväll :))

Klockan är ca 20.30 och barnen sover *Glädjeskuttar tyst på mattan*
Någon annan vars barns dygnsrytm gått åt pipan sedan solen börja skina kvällstid??  

Imorgon är det Scaniamilen. Jag hade ju tänkt springa milen under 60min, vara i mitt livs form och ha jätte kul.
Men... Hälen gör fortfarande ont :( Det är inte lika galet ont som förr, men det känns efter 8 timmars arbetsdag. 
Funderar på om jag ska springa 5:an, men tror inte det är värt smärtan jag antagligen kommer ha efteråt... Får jag lika ont som jag hade för några veckor sedan kommer jag knappt kunna gå.. 
Och nu har jag inte sprungit på över 2 veckor så jag vet inte hur jag skulle orka.. 
Imorgon ska jag ringa Scanialäkarn och boka tid till läkare. Måste kolla upp vad det är som gör så ont. 

Nu ska jag städa köket, vika 3 maskiner tvätt och sova :)

Bild: God mat och sol har vi njutit av senaste dagarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar