torsdag 16 maj 2013

Tack!

Imorse när jag vakna så hade jag fått ett jätte gulligt mail av en läsare. Tänk att nån man aldrig sett kan göra en så glad! Så jag dansa lite medans jag borsta tänderna kl 6 imorse :))
Sen fick jag ett meddelande på Facebook av en gammal arbetskompis som gav mej komplimanger. Tack J!
Som pricken över I:et fick jag här på bloggen en fina kommentar om hur jag inspirerar en tjej! 
Vill tacka er läsare för alla fina kommentarer. Jag vill tacka alla er 200-250 personer som dagligen kommer och läser mina inlägg. Jag vet att det finns bloggar som har många tusen läsare varje dag, men det känns ju galet att ens en enda person återkommer till min blogg :) (Så var det detdär med självkänslan...)
Med detta inlägg ville jag bara säga att Ni är guld värda! 

Kram och godnatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar