fredag 24 maj 2013

Fredagsmys

Hade fredagsmys på gymmet ikväll :) 
Körde 30 min crosstrainer (Gjorde inte ont i foten. Vågade dock inte ta i så hårt) och styrketräna bröst och mage. 

Har funderat på lite olika mål jag ska ha träningsmässigt i sommar. Hade som första mål att klara 10 armhävningar på tå. 
Ville idag testa och se hur många jag orkar i dagsläget. Tvekade några sekunder då det var rätt mycket folk på gymmet, men körde på ändå. Strunta i vad andra tycker och tänker intalade jag mej själv. 
Efter 3 armhävningar var jag lite förvånad och fundersam... (Trodde jag skulle klara 1-2 st) Efter 5 armhävningar börja det bli kul :)) Efter 10 stycken skrattade jag lite för mej själv och la mej platt som en pannkaka på mattan. 
JAG KAN GÖRA 10 ARMHÄVNINGAR PÅ TÅ!!! Jag är så grym :)) 
Efter 8 och 9:an vilade jag lite genom att stå stilla i startposition.

Så nu ska jag fundera ut nya mål :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar