lördag 11 maj 2013

Skansen

Hello!

Idag har jag och mina älsklingar varit på Skansen. Sol, söta djur, glada barn (mestadels), fika. Underbart! Att putta en syskonvagn på Skansen är som ett träningspass för benen kan jag meddela ;)

Flickorna sov så snällt i vagnen påvägen hem så vi tog en sväng via H&M. Brukar inte handla där så ofta, men behövde hårspännen och toffsar till flickorna.
Har ni lagt märke till att dom har fått in massa träningskläder!!?? Köpte ett par shorts. Perfekta att ha i sommar :))
Sen hittade jag en klänning (zebra-motiv) till Bella för 49,50:- !!!! Hur bra är inte det att ha som slit-och-släng klänning i sommar???
Bellas kommentar när hon vakna "Men mamma jag vill ha rosa Hellokitty!" ;)

På kvällen kom Isabellsgudfar+sambo förbi för lite grillning. Alltid lika trevligt :) Vi diskutera bla. Greklandsresa, svärföräldrar och Scania... Heta ämnen ;)

Nu ska jag vika undan 3 maskiner tvätt som ligger på vår säng. Gör jag det snabbt blir det ju som ett träningspass :P
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar