fredag 3 maj 2013

Hej :))

Nu har jag kommit ur min PMS-depression och vaknade glad i morse :) Det var två jobbiga dygn, med mycket tårar. Ska boka läkartid och se om jag kan få lite hjälp.
Det är bara ca 2 dagar i månaden, men jag kan ju berätta att det känns som 2 veckor... Tankarna jag får vill jag inte ens berätta om..

Nu till något roligare nämligen TRÄNING!
1 maj hade jag en vilodag och igår jobbade jag 12h så då orkade jag inte träna. Men idag var jag fit-for-fight igen :)
Direkt efter jobbet sprang jag 10,45km. Solen sken och det var skön känsla. Första gången jag sprang inne i stan. Sprang igenom. Med grus i ögonen och irriterande övergångsställen med röda gubbar bestämde jag mej för att hålla mej utanför stan i fortsättningen ;)
På hemvägen (5km kvar) fick jag jätte jobbig motvind! Har aldrig tidigare sprungit i kraftig motvind. Det var jäkligt jobbigt, men en intressant upplevelse. Orkade enda hem utan att gå :)) Fick dock stanna och knyta skorna en gång. (Hoppas inte Ida läser detta;) Det kommer dock aldrig mera hända för det var grymt irriterande! Dubbelknutar i fortsättningen.

Vägde mej imorse och vågen stannade på 72,9kg. Blev inte förvånad. Dags att börja tänka på vad man sätter i den söta lilla munnen!

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar