tisdag 26 mars 2013

Vikt och mått Mars

Arm: 29cm
Bröst: 98cm
Midja: 82cm
Rumppa: 99cm
Lår: 54cm
Vad: 37cm

***Alla mått är nu tvåsiffriga :)))***

Vikt: 74,1kg

-12cm och 0,8kg denna månad.
Jag är nöjd... Typ... Vikten var väl inte så rolig... Bara att inse att detta måste vara en sk. Platå.
Jätte drygt när man sliter och inget händer med vikten.
Borde jag träna mera? Minska på kolhydraterna?
Tror jag fortsätter att köra på tallriksmodellen och träning 3-5ggr veckan. Tar jag bort kollisarna så kommer jag bli trött och grinig. Been there done that...
Står vågen stilla även nästa månad så får jag nog ändra på något.

Målet till 26/4 är att väga UNDER 70kg!



1 kommentar:

  1. men du.. om du tränar sådär mycket.. och muskler väger mer än fett... ja du fattar ekvationen ;)) hehe
    kram!

    SvaraRadera