fredag 22 mars 2013

Löpbandet

Hejhopp!

Vägde mej i morse och vågen stannade på 74,2 kg. Har alltså gått upp 0,3kg. Jäkligt irriterande, men nu ska jag berätta något kul för er :)

Idag åkte jag till gymmet kl 18.45 för att träna. Jag verkligen TVINGADE mej själv dit. Hade verkligen ingen lust!

Jag har alltid sneglat på tjejerna och killarna som sprungit på löpbandet. Har tramppat på crosstrainern, sneglat avundsjukt och velat springa på löpbandet.. Vet inte varför jag aldrig testat, men idag vågade jag!
På gröndal träffade jag en arbetskompis. Vet att han brukar träna på löpbandet så jag frågade om inte han kan hjälpa mej. Det gjorde han. Det var super enkelt ju!!!
Jag började med att gå på bandet med hastighet 6-6,5. Efter ca 10 minuter började jag öka hastigheten. Efter ca 15 minuter sprang jag på hastighet 10-11.
Sååå jäkla kul!!! Sprang i 30 minuter och 4,6km. Rätt bra med tanken på att jag gick första 10 minutrarna och det var ju första gången nånsin :))
Imorgon ska jag på Bodypump kl 10. Ska nog springa 30 min innan ;)
Tänk vad bra att jag åkte och träna idag! Det var så himla kul :)

Bild 1. Var tvungen att fota mitt första pass på löpbandet :)
Bild 2. A skickade en bild hon tagit i december. Den andra bilden i bild nr2 är tagen för några veckor sedan.
TÄNK att L tröjan var tight förr. Nu är tröjan i M helt ok.

Nu ska jag duscha :)

Puss & Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar