lördag 23 mars 2013

Pass 2 av 3

Hej!

Då var pass 2/3 för denna helg avklarat!

Förra natten var kaotisk med ett klarvaket barn och ett annat barn som spydde 3 gånger.

Vaknade jätte trött i morse och meddelade min arbetskompis att han får träna själv idag.
Efter att jag ätit frukost och vaknat till liv så bestämd jag mej för att träna ändå.
Så det blev Bodypump kl 10-11. Kommer ha träningsvärk imorgon.
Är jätte glad över att jag ändå åkte iväg på passet fast jag inte igentligen orkat.

Nu har vi ätit lunch och barnen leker. Jag ska börja dammsuga.

Kram på er <3

Ps. Stella mår toppen och har inte spytt sedan i natt. Något konstigt hon ätit!?! Ds.

1 kommentar:

  1. ibland kan ju magsjukor vara sådär kortlivade också.. en gång hade våra grabbar en sådan lätt variant.. de spydde 1-2ggr max! sen var det över :) så kunde det väl alltid vara kan jag tycka! :)
    duktig du va som tog dig iväg ändå!!! :)))
    heja heja!
    kraam

    SvaraRadera