måndag 25 mars 2013

Spring i benen!

Nu när jag äntligen kommit igång med löpningen så är jag sugen på att testa olika lopp.

Dessa är jag nyfiken på (Förtillfället alltså hehehe!)

- Scaniamilen
- Vårruset
- Trosa stadsloppet
- Midnattsloppet
- Midnight run Helsinki
- Tjejmilen

Frågan är ju HUR många lopp man bör anmäla sej till... Finns det nån gyllenneregel? Orkar man flera? Eller bör man satsa på några få helhjärtat?
Loppen kostar ju en del så det får man ju också tänka på...
Måste fråga runt lite :)

Ps. Röhnisch har en såååå fin spetsväst jag skulle vilja ha... Dock kostar den inte 1199:- som i tidningen utan 249:- Ds.



1 kommentar:

  1. Tja... Jag är kanske inte den som ska uttala mig egentligen MEEEEN eftersom jag har svårt att inte göra det så... Tre lopp väl spridda är väl perfekt! Men eftersom jag har svårt att stå emot så är jag i skrivande stund anmäld till 3 men planerar ytterligare 2! Två för många tror jag, men det återstår att se!

    Kul är det i alla fall!

    SvaraRadera