fredag 1 mars 2013

Vikt & Mått Februari

Med handen på hjärtat kan jag säga att denna vecka har gått uselt både vad gäller kosten och träningen!
P.g.a förkylningen har jag inte tränat en enda gång :(
Och så har jag ätit det som kommit framför mej... Tillochmed nattmackor (Ljust bröd med smör och skinka!) dom nätter flickorna hållt mej vaken. Typ varje natt... Chokladbollar, korv med bröd, godis, osv osv... Men nu känner jag mej klar med fuskandet och började denna frukost med fiberhavregrynsgröt :)
När jag ställde mej på vågen i morse räknade jag med en vikt nånstans runt 78-79kg. Ni kan säkert föreställa er min förvåning när vågen stannade på 74,9 kg!

Mått den 26/2.2012.

Arm: 32 cm (+- 0)
Bröst: 100 cm (-4 cm)
Midja: 85 cm (-1 cm)
Rumpa: 101 cm (-3 cm)
Lår: 55 cm (-3 cm)
Vad: 38 cm (+1 cm)
Vikt: 74,9 kg (-4,1 kg)

Bilder: Thaimat ❤ Thaivagnen vid Carwash i Södertälje har grymt god mat!!!
Och Dagens frukost :))



1 kommentar:

  1. Det är konstigt hur det kan bli du har fuskat som tusan och har gått ner (skitbrajobbat) jag har levt på te Fisherman i en vecka soppa igår ... och jag står still vågen exakt på 63 som förra fredagen....man tycker ju att jag borde ha loosat 5 typ hahah men det funkar ju inte så....du är grym ... keep going... vill se bilder på huset nuuuuuuu

    SvaraRadera