lördag 16 mars 2013

RRS pass 5.

Hej!

Här kommer pass nr 5 :)

"Börja med en rask promenad på 10 minuter. Gör sedan 12st block av följande 30 sek jogging+ 30 sek löpning + 30 sek vila.

Skillnaden på detta passet från det förra är att du ska växla intensitet. Det ska vara en markant skillnade på jogg och snabb löpning. Det gör inget om du måste stå eller gå riktigt sakta under vilan.

Varva ner med en promenad på 5 minuter eller jogg om du orkar."

Kommentar: Jag tänkte vara smart så jag joggade iväg efter jobbet på fredagseftermiddagen. (Inte smart val efter en tung arbetsvecka!!!) Jag blev himla trött snabbt så tyvär blev det bara en lugn joggingrunda med några tempoökningar. Jag var ändå nöjd när jag kom hem. Ingen träning är dålig, MEN Känner mej nyfiken på detta pass så jag ska testa det på nytt på måndag morgon tänkte jag :)

Imorgon ska jag ha en träningsdate! Ska bli jätte kul!! Jag är super peppad!! :)) Då är det dax för veckans sista träningspass :)

Natti natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar