lördag 9 mars 2013

RRS pass nr 2

Hejsan!

Idag var det dax för Röhnisch Running Schools pass nr 2. Var jätte peppad och glad över att få springa ute i solen idag.

Övningens beskrivning: Värm upp med en rask promenad på 10 minuter. Gör sedan 12 enminutersintervaller. D.v.s. spring så snabbt du kan i 1 minut och sedan stå stilla eller gå 1 minut.

Passet blev alltså 10min + 24min.

Absolut det jobbigaste jag gjort på länge!!!
Snoret rann, skosnörena åkte upp, mensmagen värkte, håll, kall motvind, isfläckar osv osv.
MEN jag gjorde det!!! Jag är jäkligt stolt och hoppas nästa veckas pass inte innehåller intervallträning hehehe!

Bild: Micke tog en bild på mej när jag var påväg ut. Kan meddela att jag inte log sådär stort när jag kom tillbaks... Då höll jag mej för att inte spy...





1 kommentar: