lördag 6 april 2013

Godmorgon!

Blev väckt klockan 06.30. UNDERBART att få sova en hel natt utan att bli väckt en ända gång!!! Dom två senaste veckorna har vi inte fått sova specielt bra nån av oss i detta hus.

Nu är det dax att äta frukost. Klockan 10 ska jag åka iväg och träna. Tänkte springa 1mil på löpbandet :) Kommer inte springa snabbt utan jag vill bara prova och se hur det känns och hur lång tid det tar :) Efter löpningen ska jag träna lite armar och mage. Om jag orkar ;)

Jag tycker det är skönt att träna på morgonen. Då blir jag pigg och glad redan från start :) Och jag äter nyttigare resten av dagen. Win-Win!
Förtillfället tränar jag på morgonen endast på helgerna. Börjar jobba kl 06.54 på vardagarna så då blir det lite tidigt... men det skulle kunna gå.. :) (Vet att jag tidigare skrivit om detta här bloggen)
Tänk vad skönt att tex. ca 3 dagar i veckan ha dagens träning avklarad redan på morgonen! Att inte varje kväll behöva åka till gymmet eller gå ut och springa.
Känner att jag absolut måste fundera på detta en extra gång :)

Resten av dagen kommer vi bara ta det lugnt. Flickornas farmor och Kentta kommer på eftermiddagen. Det är alltid populärt :) Flickorna blir jätte glada.

Ha en toppendag!
Kram

Bild: Fick mej ett litet skratt när jag såg denna bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar