tisdag 23 april 2013

Förra sommaren

Hejhopp!
 
Letade fram mitt CV och personliga brev idag. Har nu uppdaterat dom och ska skicka dom till några ställen imorgon. Spännande :)
 
När jag hade plockat fram externa hårddisken så passade jag på att kolla gamla foton.
På bilderna ser ni hur jag såg ut förra sommaren. Ca 20 kilo tyngre än vad jag väger idag.
 
 
 
 
Gömde mej ofta i stora svarta tunikor...

 

 
I såhär "lite" kläder gick jag bara runt på landet. Där så få människor som möjligt kunde se mej. Mina överarmar har alltid varit mitt största problem. Och jag minns att jag bara gick såhär en kort stund innan långärmade tröjan åkte på igen.  


Vad jag ska NJUTA i sommar!!! Kunna ha på mej fina kläder utan att behöva skämmas och känna mej obekväm. Ska nog kolla på dessa bilder då och då när jag behöver lite extra inspriation...

Nu måste jag sova. Natti natti <3

3 kommentarer:

  1. Maria ärligt....vaddå nästa sommar.....NU i sommar du är ju jättefin nu redan och den riktiga sommaren är ju inte här än....Det fixar du...jag vet gamla bilder är bra ... jag sätter upp dem på kylen...då öppnar jag inte dörren...

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att kunna känna sig fin.
    Så duktig du har varit !

    SvaraRadera
  3. Ihanaa, kuulostaa niin hyvältä! Mä haluan myös pukea kesällä kauniita vaatteita päälle. Huoh, mutta mulla on vielä vähän enemmän painoa pudotettavana kun sulla. Go Minttu!!!

    SvaraRadera