lördag 13 april 2013

Godmorgon!

Vaknade vid 8 imorse i gårdagens kläder och smink. Låg i samma ställning som jag parkerat mej i soffan igårkväll. Gud så skönt att få sova!

Idag måste jag städa och ordna här hemma. Jag har jobbat torsdag och fredag. Micke har varit ensam hemma med flickorna. I vanligafall hade det inte varit något problem, men nu har han haft 39 graders feber så han har ju inte orkat städa eller plocka efter flickorna = kaos ;)

Vägde mej igår och vågen visade 72,9kg. Helt ok med tanken på att jag inte tränat sedan i söndags.
Frånochmed idag ska jag skriva upp matdagbok här på bloggen. En vecka framåt.
Vill bli av med förkylningen så jag kan träna igen!!! Allt blir enklare och roligare när jag tränar. Jag känner mej piggare och gladare=jag sköter maten bättre=jag går ner i vikt= jag blir ännu gladare :)

Nej nu ska jag städa köket och resten av huset sen ska jag och flickorna ner på stan och shoppa lite :) Kram

1 kommentar:

  1. Låter som vi har samma problem . Jag har också legat förkyld och kan jag inte träna så äter jag i stället. Allt eller inget ! Bara att hoppas att man inte tappar för mycket fokus .

    Krya på dig så är du snart på g igen .

    Kram

    SvaraRadera