måndag 1 april 2013

Läskigt!!!

Hej!
Idag var hela familjen på påskmiddag hos Mickes mamma. Lax i olika sorter, sill, ägghalvor, potatis och rotfrukter osv. Gott var det! Till efterrätt bjöd Mickes mamma på hallonpaj med glass. Istället för pajen bjöd mickes brors fru på nyttiga chokladbollar. Riktigt goda!!! Hon lovade att jag skulle få receptet :) Skriver ut det här på bloggen sedan.

När jag springer har jag en inre fight med mej själv. För varje löprunda har jag en liten djävul på ena axeln. Han säger att jag kan sluta springa, att jag kan ge upp osv. På andra axeln sitter en liten kopia av mej själv, men super fit. Hon uppmanar mej att fortsätta springa, peppar och uppmuntrar, och ber mej tänka på sommaren och alla fina klänningar :)
Idag sprang jag hem från Mickes mamma med en liten omväg (2 varv runt scaniasjön). Djävulen på min axel hade en megafon som skrek i mitt öra. Jag gick 2 meter i längsta uppförsbacken, men sedan sprang jag resten.
När jag kom hem såg jag en märklig sak! Jag hade sprungit EXAKT samma distans dom igår. Några sekunders (18 sek) tidsskillnad och EXAKT samma klockslag!!! Ända kolla jag inte på klockan när jag startade och jag sprang en helt annan runda än igår. Kolla bilderna!!!

Dagens mat:
Frukost: Havregrynsgröt med kanel och mjölk. Kaffe med mjölk.
Lunch: gårdagens rester...
Middag: Lax, rotfrukter, ägghalvor, tomat.

Undra om jag inte missade något nu!?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar