torsdag 11 april 2013

Semesterplaner

Sitter och planerar vår semester. Alltid lika mysigt ❤ Det är första sommaren som vår familj kommer ha en riktig semester! Alla andra år har jag varit föräldraledig. Då är man ju ändå "ledig" hela tiden.
Så ni kan gissa att jag längtar efter denna semester :)

Så nu till det viktiga ;) Vad kan jag träna på semestern? Har ni tips och ideer får ni gärna dela med er :)

Vi kommer inte vara nära något gym och jag kommer inte ha möjlighet att ta med mej vikter.
Löparskorna kommer självklart vara med ❤


3 kommentarer:

  1. En trx, lätt att packa ner i väskan och då har du "gymmet" med dig var du än är! :) finns att köpa lite olika modeller till olika pris. Men går även bra att bygga en själv, det har jag gjort!

    SvaraRadera
  2. Du kan använda vatten flaskor som tyngder 6 pack med vatten är ganska bra :-) simma.... :-)
    Vart skall ni på semester? :-)

    SvaraRadera
  3. Införskaffa en "trx", lätt att ta med. Finns prisvärda i olika märken.

    SvaraRadera