måndag 25 februari 2013

Renovering, förkyld familj, flytt, ont ben...

Puh! Säger jag!!!
Händer mycket för tillfället. Vi (Micke och Kentta) renoverar i radhuset jag och flickorna packar flyttkartonger i lägenheten.. Hela familjen är jätte förkylda plus att Bella gjorde illa foten förra onsdagen och fortfarande vägrar gå på foten. Suck och pust säger jag. Längtar till ordning&reda och att bli frisk. Saknar träningen.

(Bilder. Vi börja renovera i Bellas rum.
Före: Plastmatta och gula tapeter.
Efter: Eklaminat, muumin fondvägg och ljusa tapeter. Golvlisterna saknas ännu.)



3 kommentarer:

  1. De blev fint!
    Lycka till med flytten!

    SvaraRadera
  2. Det blir så fint och hålla på med allt detta i din sits kan inte vara kul...själv ligger jag däckad med Paddan (Ipad) grabbarna passar upp mig får bara kurera mig inte ofta det händer.

    SvaraRadera
  3. Kanske jag är lite partisk, men tapeterna är jättefina! Heja dej med träning och mat, du är jätteduktig!

    Hälsn. den ofrivilliga skidåkaren från grannlandet

    http://ryggmamman.wordpress.com

    SvaraRadera