fredag 8 februari 2013

Lagom är bäst

Hej :)

Nu har jag jobbat, tränat, duschat, ätit middag, lekt med barnen, lagt barnen och nu sitter vi i soffan och kollar på Gladiatorerna. Självklart har vi dukat fram fredagsmys :)

Loka (Mango&Päron. En av mina favoriter någonsin!), choklad och frukt.

Träningen idag bestod av 15 minuters cykling, 20 minuters crosstrainer och lite styrketräning.

Tog en 5-kilos hantel i varje hand. Gjorde några benövningar och det var rätt jobbigt. Tänk vad man gått och burit på för bara nån månad sedan!!! Nu ska sista 10 kilona bort!!!
När jag blivit av med dom ska jag minska på konditionsträningen och öka på styrketräningen. Vill få en fastare kropp :)
Nu tränar jag kondition 3-4ggr veckan och styrka 1-2 gånger. När jag nått min målvikt kommer jag konditionsträna ca 2 ggr i veckan och styrketräna 2-3ggr veckan.

Hoppas ni har en trevlig kväll <3
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar