tisdag 12 februari 2013

Beach 2013

Hejhopp!

Fick en galen tanke tidigare idag!
Nästa sommar ska jag gå på stranden i BIKINI!!! Utan att skämmas ihjäl och känna mej obekväm.
Är det inte HELT galet!!??!!??
Har en hel del att jobba med om vi säger så ;) 1 juli börjar min semester så då ska jag stå där på stranden i bikinin!

Så nu ska jag sluta med "en liten choklad", "bara lite ostbågar" osv!
Bara nyttig mat och träning (mera mage) 5-6 ggr i veckan. Imorgon på morgonen ska jag ta foton på olika kroppsdelarna så jag 1 juli har "Före" och "Efter" bilder :)

Nån som vill följas åt?

Nu ska jag duscha och sen sova.
Natti natti <3

Ps. JAG kan göra situps!!!! I december fick jag inte ens upp axlarna från golvet!!! Ds.
Ps 2. Det var jätte kul att träna funktionell stationsträning idag! Ds.
Ps 3. Det blev alltså INTE nån semla idag fast det är fettisdagen! Ds.

1 kommentar: