torsdag 7 februari 2013

Övertid

Hej!

Ligger i sängen och är sååå himla trött! Har jobbat idag från 7 till 19. Känns i både kropp och knopp :)
Men imorgon är det sista arbetsdagen och sen är det helg! Jippiii!!! Händer massa kul i helgen :)

DAGENS MAT
Frukost: Fiberhavregrynsgröt med mjölk.
Tidigt mellanmål: Yoghurt med hallon + proteinshake.
Lunch: Fisk och potatismos. Sallad.
Mellanmål: Apelsin.
Middag: Tonfisksallad med kokt ägg.
Sent mellanmål: Banan.

Jag får ofta frågor om HUR jag går ner i vikt. Brukar svara "Jag har börjat äta mindre och träna mera."
Jag orkar inte med dieter och tjafs ;) Äter vad jag är sugen på, MEN i mindre mängd.
Om jag är sugen på tex. choklad nån dag så kan jag medvetet GÅ och köpa den i affären som ligger på andra sidan stan. Istället för att ta bilen som jag förr skulle ha gjort :) Sen tar jag inte största chokladkakan jag hittar utan försöker hitta en lite mindre hehehe!

Nej nu måste jag sova så jag orkar imorgon! Imorgon är det föresten vägning!! Spännande :)

Natti natti <3

1 kommentar: