söndag 3 februari 2013

77,8kg

Åt lite som jag ville igår...
Frukost: Mackor
Lunch: Minns inte...
Middag: Tunnbrödsrulle
(Tog bort hälften av moset och la till sallad)
Efterrätt: Lösgodis..

Ställde mej på vågen imorse och tänkte att gårdagens ätande skulle synas...
Men icke :)) 77,8kg!!

Imorse åkte hela familjen till Gröndal. Flickorna och M gick på familjegymppa och jag träna själv. Då mitt knä börjat klaga lite smått så tog jag bara 15 minuter uppvärmning på crosstrainern. Sen träna jag mage, rygg och bröst.
Känner att jag inte får ut lika mycket av att träna själv som när jag går på pass...
Ska idag planera kommande veckas träning :)

Ps. Ursäkta den smutsiga spegeln! Ds.
Ps 2. Vad tycker ni om hållningen!?!? Gravid 7 månaden ;) hehehe! Ds.
Ps 3. Jag är alltså INTE gravid! Det ser bara ut så!!! Ds.

1 kommentar:

  1. Börja med plankor om du inte redan gör det!:))

    SvaraRadera