tisdag 1 januari 2013

2013

Godmorgon och Gott Nytt År 2013!

Igår fira vi in det nya året hos goda vänner. Mickes barndomsvän/Bellas gudfar och hans sambo. Får inte glömma nämna deras supersöta hund Rocko! Vi var där hela familjen så det blev ett lugnt nyår. Inget mej emot.

Då jag visste att vi på kvällen skulle bli bjudna på massa gott höll jag ner kaloriintaget under dagen. Jag och A var även på en långpromenad på förmiddagen.

Så... Till middag fick vi supergod plankstek. (Måste köpa plankor hem!) Efterrätt var Vaniljpanacotta med hallon. Sen bjöds det även på ostbricka, chokladtårta, snacks och massa annat.
Jag höll mej till plankan och panacottan.
Var mycket nöjd ändå :)

Jag gav inga nyårslöften vid årsskiftet då jag brukar glömma dom lika snabbt jag sagt dom. Seriöst va ;) Däremot har jag ju delmål och mål som jag skrivit om tidigare här i bloggen.

Tänkte sumera några viktiga händelser i mitt liv 2012:

*Jag började jobba efter 3 år hemma med tjejerna.
*Flickorna började på dagis. Gick jätte bra! Duktiga flickor!
*Vi köpte radhuset i Pershagen. Flyttar i februari.
*Jag börja mitt nya nyttiga liv.

Önskar er ett toppen år 2013!

Kram

P.s. Under 2013 önskar jag att jag får på mej min förlovningsring igen. Har inte fått påmej den sedan början på graviditeten med Stella 2009. D.s.


Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar