söndag 6 januari 2013

Sista jullovsdagen

Go kväll!

Idag har vi varit hos familjen Persson i Enhörna. Alltid lika trevligt <3

Sen har vi plockat bort julpynt och fortsatt med rensningen.

Ikväll vid 20 tiden var jag ute på promenad. Skönt, men lite läskigt när det är så mörkt och tyst.
Blev inte en svettig promenad då jag fortfarande har en HEMSK träningsvärk sedan fredagens Kettlebellpass. Men jag gick såfort jag kunde :)

Imorgon börjar jobbet igen. Både kul och tråkigt. Är lite nervös över hur jag ska kunna jobba med denna träningsvärk (har ont i VARJE muskel mellan knäna och hakan om nån råkade missa det!!!) då mitt jobb är väldigt fysiskt krävande. Tunga lyft, krypande, klättrande, sträckande och hängande, tryckande, rivande... Jaja, vi får se hur det går :)

Nu är det natti natti <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar