fredag 11 januari 2013

Dagens träning

Go' kväll!

Idag har jag jobbat, handlat, ätit, tränat, lagt barnen och duschat. Herregud jag är helt slut!

Träningen idag blev
* 30 min crosstrainer (-320 kcal)
* Plankan (bilden) och magövningar
* 15 min crosstrainer (-160 kcal)

Jag kan redan känna skillnad på hur mycket jag orkar. Detta är 3 veckan jag tränar. Jag blir jätte peppad av att jag orkar mera varje vecka :)
Måste dock börja planera VAD jag ska träna när jag går till gymmet. Nu börjar jag med crosstrainer och sen går jag bara runt och gör lite allt möjligt. Blir liksom ingen ordning. Sen avslutar jag med crosstrainer... Jag vill träna mage, överarmar och rygg. Men jag vet ju inte VAD jag ska göra... Funderar på att ta hjälp av en PT. Ska fråga lite på Gröndal när jag går dit nästa gång.

Nu ska jag hämta en apelsin. Sen blir det fredagsmys i soffan <3 Vi kommer nog båda sova innan kl 21 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar