måndag 31 december 2012

Måndag= vägning

Godmorgon!

Vaknade nyss med hemsk huvudvärk 😔 Tog två alvedon så det blir nog bättre snart.

Såfort jag fått i mej alvedonen och ett glas vatten gick jag för att väga mej. Nervöst ställde jag mej på vågen. 84,5kg. Måste erkänna att jag blev besviken. Hade jag inte vägt mej för några dagar sedan och sett att jag då vägde 83,7kg så hade jag nog varit glad. Men så kan det gå. Vet bara inte vad det är som gör att jag väger mera... Har ätit efter Shapeupen och rört på mej...

Har fuskat 2 gånger förra veckan. Ena dagen åt jag en näve chilinötter (Massa kalorier!!!) och andra dagen åt jag ostbågar... Denna vecka ska jag inte fuska alls så får vi se hur det går 😄

Men nu är det ny vecka och nya tag! Känner mej peppad 😁
Äta max 1200 kcal per dag och träna 1 h varje dag. 

Trevlig måndag på er!!!

1 kommentar:

  1. Hejsan! Hamnade av en slump in på din blogg och nu är du tillagd i min reader! Så inspirerande att följa andras resor mot ett hälsosammare liv. :) kämpa på detta klagar du! Angående vägningen, vägde du dig vid samma tidpunkt alltså på morgonen när du hade den lägre vikten också? Jag vet med mig själv att min vikt kan kasta upp till 3 kg beroende när på dygnet jag väger mig.

    SvaraRadera