söndag 27 januari 2013

Måtten..

Godmorgon!

Fick sovmorgon till 09.30 idag :)
Vaknade med träningsvärk i låren. Det bränner fast jag ligger stilla hahahaha!

Nu är det en månad sedan jag började gå ner i vikt så här är nya måtten:

Arm: 32 cm (-2cm)
Bröst: 104 cm (-5cm)
Midja: 87 cm (-7cm)
Rumppa: 103 cm (-6cm)
Lår: 58 cm (-2cm)
Vad: 37 cm (- 3cm)
Vikt: 79kg (-7kg)
= -25cm och -7kg!

Tog även nytt foto (Visar er när jag är nere på 66kg) Verkligen stor skillnad redan nu :))

Idag blir det Kettlebell kl. 15.00 och efter det 30 minuter på crosstrainern.

"The only bad workout is the one that didn't happend!"

(Bild: Stella busar <3 Stackarn har problem med magen så det blir att ringa Scaniahälsan imorgon på morgonen.)

1 kommentar:

  1. :-) du e duktig du....själv har jag månadsbesväret så jag väger mig på fredag istället blir bara besviken är så tung och svullen...men dina mått var superbra.
    Grattis.

    SvaraRadera