tisdag 15 januari 2013

79,8kg!

Var tvungen att ställa mej på vågen när jag vakna. Har inte tränat på länge, men dock varit noga med maten.
Kände mej orolig, MEN Det var jag i onödan då vågen stannade på 79,8kg !!! Jag blev lite tårögd av glädje...
Nu kan nån tycka jag är töntig, överdriven osv osv, men detta har jag gått och väntat på så länge! Att väga UNDER 80!!
Nu känns det som om jag kommit över den höga tröskeln.
Nästa delmål är 75kg. Där är jag innan SISTA september!

Vill passapå att tacka Annica <3 Vad hade jag gjort utan dej???

Hoppas ni alla får en underbar dag för det ska jag ha! Stor kram!

Ps. PeakPerformance tröjan jag har på bilden fick jag av Micke för 3 år sedan. Har inte fått på mej den innan bara... Så den är verkligen inte vårens nyheter om nån trodde det ;) Ds.

2 kommentarer:

  1. Hurraa för dig!!! Du ser bra ut ;)!/Sussi

    SvaraRadera
  2. Alltså tack söta du .... nu blev jag tårögd. Jag vill hjälpa dig för det är du värd. Fyfasikan vad du är duktig och bra jobbat att loosa vikt är inte lätt man måste ju prestera ganska hårt som du vet men nu ser du att det går... så jäkla glad för din skull....
    en stor cyber blombukett till dig ...
    PS:
    Och Peak tröjan satt som smäck .... snyggo....

    SvaraRadera