torsdag 31 januari 2013

Älska spinning!?!?

Go' kväll!

Som ni säkert förstår blev det VAB för mej idag. Stella har inte spytt sedan inatt. Idag har hon varit glad och ätit helt normalt.
Skönt att det inte var magsjuka!!! Måste varit något hon ätit!?!?

Vi har haft en mycket trevlig dag, jag och flickorna <3
Vi har lekt, städat, bakat, ritat osv.
Då alla varit friska har det varit jätte mysigt.

Jag kom även iväg på ett spinningpass :))
Vet ni vad? 5 minuter in på VARJE pass ångrar jag att jag satt mej på cykeljäveln. Svetten rinner, musklerna bränner, ansiktet är rött, jag sneglar på klockan och jag cyklar för livet i 60 min. ibland 75 min. Efter varje pass är jag så trött att när jag ska ner från cykeln är jag rädd att benen ska vika sej. Det har dock aldrig hänt. Jag känner nån konstig lycka och lättnad (säkert för att passet är över!) och ler stort hahaha! Känslan efteråt är värd varje svettdroppe!!!
Kanske därför jag flera gånger i veckan bokar nya spinningpass...

Dagens mat:
Frukost: Fiberhavregrynsgröt med kanel och lite mjölk.
Lunch: Omelett (ett helt ägg och 2 äggvitor) med skinka, rödlök och paprika. Mellanmål: En apelsin.
Middag: Tonfisksallad med keso och två kokta ägg (ett helt och en vita)
Sent mellanmål: Proteinsmoothie.

Natti natti!

Ps. Micke klara uppkörningen för buss!! <3 Ds.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar