söndag 5 januari 2014

Utegym, lax och Finland

Jag och en god vän Sunni tränar en gång i veckan tillsammans. Vi tänker väldigt lika ang kost och träning och tycker om att träna på samma sätt så det är perfekt!
Vi bor inte så nära så vi åker till varandra varannan gång. 
Idag var det min tur att åka. Vi börja med att gå till utegymmet i Kallfors. Det är ute i skogen vid golfbanan. Stora träningsmaskiner gjorda av trä. Nytt och fräscht! Kan ta foton nästa gång :)

Jag gjorde följande övningar:

*Knäböj 30 rep.
*Latsdrag 30 rep.
*Axelpress 30 rep.
*Marklyft 30 rep.
*Situps 30 rep.
*Tåhävningar 60 rep.

Och så slet jag med långa rep 30 rep. 

Det var riktigt tungt!

Efter det gick vi en lång (9km) PW med 100 utfallssteg, indianhopp och massa pepp-talk :) 

Jag gillar verkligen våra träningsdagar :) 

Denna söndag har vi också hunnit vara på kalas i Vagnhärad och kollat på ishockey.
Finska juniorerna blev världsmästare ❤

Nu ska jag hoppa i säng. 
Natti

Middag: Lax, potatismos, grönsaker och Loka. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar