torsdag 2 januari 2014

Dag 2 av 100

Börjar årets 100 första dagar utan socker och alkohol. 
Är med i en facebookgrupp där en tjej frågade om någon är med och självklart svarade ju jag Absolut! 

Sen har jag även skaffat appen "Training goal" där man bokför sin träning. 
Under år 2014 siktar jag på 200 pass. Då bokför jag inga vanliga promenader eller lite stretch utan träning som gör att jag svettas minst 45min. 
När man skrivit in en träning kan man även skriva en notering om den träningen. 
Appen kostar 7kr. 

Visar med två bilder här under:



Igår vägde jag mej, tog mått och så fick Micke fota mej. Kommer göra detta den 1:a varje månad. Detta år kommer jag inte stirra mej blind på vågen utan gå mera efter känsla :)

Jag känner mej mycket peppad och vet att detta kommer bli ett superbra år! 
Ska bla. testa nya träningsmetoder som Power yoga och Pilates. 

Kram på er! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar