onsdag 22 januari 2014

Dagens tips och hur gick det med morgonträningen?

Gokväll!

Det gick jätte bra att träna i morse! Gick 2,5km och sen mysjoggade jag försiktigt 2,5km. 



När jag kom hem gjorde jag 50 armhävningar och 50 rumplyft. 
Sedan duschade jag och åt frukost. Frukost är ju sååå himla gott när man tränat på morgon :) 


Dagens tips! 

Jag var för en månad sedan på apoteket och frågade lite om ansiktsprodukter. Jag har både fet och torr hud i ansiktet. Har testat alla möjliga burkar och tuber, men inte fastnat för någon speciell kräm.

Fick mycket bra service och med mej hem fick jag ca 10-12 små ansiktskrämstuber. 
Nu har jag testat dessa och fått en favorit! Vichy Aqualia Thermal. Den är mjuk och fräsch. Krämen sugs in i huden snabbt. 

Köpte även en cleanser. Vichy Purete' Thermale. Det är en 3-1 product. 
Rengöringsmjölk, ansiktsvatten och ögonsminkborttagningsmedel. 

Båda produkterna är parfymfria och alla Vichys produkter är utan parabener. 


Så mitt råd är att fråga efter tester och prova hemma innan du köper. Det är både slöseri och oekonomiskt att köpa flera olika krämer som bara ligger i skåpen. 

Nu ska jag sova :) 

Natti natti!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar