lördag 4 januari 2014

Regnig lördag

Vakna imorse innan 8 och såg att det regna ute... Januari och bara regn.. Inget jag kan påverka så jag la negativa tankarna åt sidan och börja planera dagen. 

Vi är bortbjudna på middag ikväll så jag har hållt kaloriet rätt lågt nu vid lunch och frukost. Vill kunna äta med gott samvete och njuta av trevliga sällskapet utan att tänka på kalorier... 
Frukost: vaniljyoghurt med päronklyftor och kaffe. 
Lunch: Fiberhavregrynsgröt med kanel och mellanmjölk. + ett kokt ägg. 
Mellis: En apelsin. 

Sen är det träningsdag idag så efter frukosten åkte jag till gymmet. Härligare start på dagen kan man inte få!!  

DAGENS TRÄNING:
Det blev 45min på crosstrainer (25min gick av bara farten då mamma ringde och vi prata, jag flåsa väl mest hehe!) och sen lite övningar. Armhävningar, plankan, rumplyft och kast med 7 kg medicinboll. 

Bjuder på en vacker bild direkt efter träningen ;) Hade just torkat bort svetten som rann i ansiktet. Träning när den är som bäst! 



Nu ska jag hoppa i duschen! 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar