söndag 16 februari 2014

Rester, familjegymppa och besök

Hej! 

Vilken toppenhelg! Jobbade till kl 12 i fredags och åkte direkt till tågstationen. Där hämtade jag en mycket god vän. Faktiskt en av mina bästa.
Vi har inte gjort så mycket utan försökt umgås så mycket som möjligt. Vi har ätit, skrattat, pratat och tagit det rätt lugnt.
Sedan har jag hunnit träna och imorse drog jag familjegymppan på gröndal som vanligt. 
Ska ut och träna med Sunni i eftermiddag.
Och så avslutar vi helgen med bastukväll.
Har en mycket bra och positiv känsla efter denna helg :) 

Imorgon börjar jag arbeta med ett ergonomiprojekt på jobbet. Vilket innebär att jag inte mera behöver tänka på taktklockor och stressiga raster. 
Veckan börjar med 3 möten direkt på måndagen. Intressant! 
Ska bli himla kul och spännande. Vi har mycket att göra så vi kommer säkert arbeta halvt ihjäl oss. Men jag känner mig redo för utmaningarna :) SHOOOOT!! 

Kram



Bild: Fredagens tacotillbehör, gårdagens kokta ägg, en burk tonfisk och lite vitlöksdressing. Ett knäckebröd med ost. 
Perfekta söndagslunchen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar