måndag 12 augusti 2013

Nystart!

Hello!

Vilken dag! Det gick bra på röntgen och hos ortopeden. Gipset ska tas bort 3/9 och sen ska jag träffa sjukgymnast och träna armen. Jag börjar jobba 18/9 om handen känns bra då. 
Efter besöket på sjukan åkte jag till jobbet för att lämna läkarintyg och prata lite strunt med mina arbetsvänner. Det var kul! Blev kvar i några timmar. 

Nu när hälen känns bra så har jag börjat rehabträna. Har lagt på mej 4kg sedan i maj så det måste jag också börja arbeta med. 
Målvikten ligger fortfarande på 66kg, men delmålet jag först vill nå är 70kg. 

Jag tänker fortsätta som jag gjorde innan semestern: 

~ Äta 5 mål om dagen. 
   -Frukost
   -Mellanmål
   -Lunch
   -Mellanmål
   -Middag

~ Göra nyttiga val gällande kosten.

~ Röra på mej minst 30min per dag/ 7dgr veckan. 

~ Försöka sova minst 7 h per natt. 

~ Dricka vatten.

Idag stannade vågen på 74,9kg. Så tar vi minus gipset på armen, frukosten och tröja, trosor och strumpor. Så ska vi säga 74kg!? 



Idag var jag på Gröndal med Annica och Pia. Träna på löpbandet. Gick 20min och sprang sista 10min. Svettigt värre, men gud vad skönt att springa!!!  
-240kcal. 

Nu ska jag sova. 
Natti natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar