måndag 10 juni 2013

Med Lofsan i Tanto

Jag och Stella somna tätt intill varandra i soffan efter middagen. Vi vakna 3 h senare och undra vad som hände :D 
Vi var båda himla trötta.
Nu sitter vi här i soffan och jag undrar hur vi ska få sömn i natt...

Igår var jag i Tantolunden på Lofsans pass igen. Det var så himla kul! 
Sunniva kom hem till mej 07.30 så tog vi min bil in till stan. Jätte smidigt. 

Denna gång körde vi 9 omika övningar:

*Omvända burpees
*Kast med medicinboll 
*Flyes
*Plankan med hantellyft under magen
*Utfall i uppförsbacke
*Push-ups
*Paraschuterun (Jag gjorde plankan+förflytta benen)
*Squat med KT+ Burpee
*Plankan med diagonallyft + Klapp

Vi gjorde alla övningar fyra gånger. 
*60sek /1min vila
*45sek /30sek vila
*30sek /15sek vila
*30sek /15sek vila

Sedan avslutade vi passet med att gå utfallssteg upp och ner för en backe. Grymt jobbigt!!! 

Jag tycker verkligen om att träna med Lovisa! Hon har sån utstrålning och energi så man är glad hela dagen efter att ha träffat henne. 
Nästa cirkelpass med Lovisa skulle vara i slutet på juli. Jag är inte hemma då, men hoppas hon har ett pass i augusti :)

Ps. Imorse vaknade jag med öm bak ;) Får se hur det känns imorgon :) Ds.



                  
                  Jag efter passet 


              Sunniva lyssnar noga :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar